torsdag, mars 03, 2011

I've got a bad idea again..

Ja Marcus fick minsann rätt!
Idag åkte mamma äntligen hem från sjukhuset. Härligt värre!
Jag var inne en sväng under eftermiddagen för att se och höra när hon körde med bror som hängt med henne hem.
Och hon sa att imorgon kommer hon att vara ännu piggare..så idag var visst bara början på hur roligt dom ska ha det! Haha..
Smilla verkade glad också. Hon måste ju ha undrat vart lilla mamma tagit vägen..

Till helgen väntar roligheter för min del också. Måste komma ihåg att fixa biljett till lördagens begivenheter också.
Kan ju inte sitta hemma och missa när älskade Kjellvander kommer till Tivoli.. Nej nej, sånt går inte för sig!
Så det blir till att springa ner gamla vattenhålet två kvällar i rad. Sämre saker kan man roa sig med vill jag lova. Yes yes yes.
von Benzo imorgon ja. Jag längtar nästan ihjäl mig men på nåt sätt undrar jag hur det ska bli med allt "nytt folk" som kommer att vara där..
Alla som plötsligt fått upp ögonen för Jay och därmed von Benzo. Mmm..vi får väl se hur det blir.
En annan har ju varit med från början liksom, mer eller mindre.
Jaja, det blir nog bra! Ska bli kul att få se dom tillsammans igen, det var ju inte igår direkt.
Åhh ja..jag längtar längtar!

Marcus såg minsann till att fixa biljetter till The Ark på KB den 20e mars. Underbart!
Underbart men läskigt och lite sorligt samtidigt..
Spännande också.
Jag lovar att ni ska få höra om alla bravader, såfort jag kommit hem efter dom och kan förmedla till er.
Först ut är i alla fall mina eminenta grabbar!

Inga kommentarer: