söndag, juni 05, 2011

Überbra helg!

Kom precis på att det är mitt i natten och trots att vi alla är lediga imorgon så kanske jag inte bode spela musik så högt när fönstret är öppet..
Fast om någon blir ledsen av min musik får dom väl komma hit och klaga lite så lovar jag absolut att sänka!
So far har det varit en riktigt bra helg.
Har väl inte riktigt kunna förmedla allt som det borde varit gjort men jag hoppas att ni hängt med på en del, både här och via Dayviews ,som det så vackert heter nu..
Det har varit en riktigt bra helg i alla fall. Sjukt härlig!
Vädret har ju såklart gjort sitt för att få en på topp och inte ens när jag känner att det kliar lite dumt på ena armen kan jag bli sur på solen..för det är ju så härligt med lite värme.
Alla har vi väl törstat lite extra?

Jag har i alla fall inget att klaga på!
I torsdags var vi lite sega av oss men kom ändå ut på en liten promenad. Skönt det.
I fredags var jag hemma själv för Marcusen jobbade. Åkte ensam till Hässleholm och installerade mig på festivalen.
Njöt av lite musik, kollade läget och lapade lite sol. När sen grabben hittat fram kollade in lite fler grymma band.
En del gammalt och en del nytt.
En del bra och annat som var ännu bättre. Allt i en härlig värme precis hela tiden. Åt lite gjorde vi också, man måste ju prova all rolig festivalmat..
Efter att fina herr Hellström sjungit några väl valda låtar var vi tvungna att bege oss mot tåget för att inte riskera att bli fast i Hässlehåla hela natten.
Och igår var det Eslöv tur och retur och sedan Helsingborg.
Det har med andra ord varit ett väldigt farande här men det har även varit riktigt kul. Såklart!
Det är såhär sommaren ska vara tycker jag. Musik.
Festivaler. Rolig mat. Roliga människor!
Gosh..det finns så mycket roligt att titta på när man är på festival..den ena ser roligare och mer originell ut än den ändre. Sånt gillas!!
Och vädret ja.. Riktig sommar. Varmt varmt varmt. Det är ju dumt att klaga menar jag, så jag försöker låta bli och ska bara vara glad åt allt det fina.
Och nästan bäst av allt.. Vi har en dag till att dega lite på. Hur skönt är inte det?

Inga kommentarer: