torsdag, juni 09, 2011

Reborn..

Jag hade något på lut här men nu plötsligt så försvann det..
Det var nog inget viktigt, trots att det kändes väldigt viktigt nyss.
Men jag kan ju skriva att det är mindre än en vecka tills jag får se Ryan Adams igen. Det är verkligen inte många dagar kvar nu.
Åhh vad det känns bra. Åhh vad jag längtar!


Annars idag? Inte mycket.. Och snart är veckan slut.
Finns väl inte så mycket att berätta om. Har inte så mö planerat inför helgen heller vilket faktiskt känns rätt skönt.
Och vi har fått tillbaka skattepengarna. Hur bra är inte det?
Yay!!
För att fira det ska jag nog ta min lilla bok, som inte är så liten, och lägga mig med kvällsteet och läsa lite.
Får hoppas att jag inte spiller..
Och förresten! I afton var jag ute och sprang- det har inte hänt på ca en vecka innan dess..över en vecka.
Det var ju lite festivaler och annat kul/sena kvällar som kom i vägen förra helgen.. Men nu tänkte jag ta tag i mitt liv och leverne igen.
Äntligen.. Ja. Så kan det gå!
Skönt att vara back on track i alla fall, det var en bra runda. Kändes bra.
Ja..så har jag berättat det också. Nu vet ni nog allt...
Sängen, bok och te nu! God afton, god afton!


Inga kommentarer: