onsdag, juni 15, 2011

Planera och fundera!

Mmm..det blev en liknande runda i afton. Det gäller att bekämpa de onda krafterna och inte känna efter hur "eländig" man känner sig.
Man får inte känna efter alls! Sånt är farligt..
Det sköna när jag är ute och springer är att jag inte tänker på något speciellt. Faktiskt!
Hör och häpna..jag är fullt kapabel att göra saker utan att tänka..jag kan i alla fall springa.
Skönt det... Jag tänker ju tillräckligt mycket annars ändå!

I övrigt har här inte hänt så mycket.
Vädret är okey. Jag har köpt ett Sommarkort nu..så nu ligger världen för mina fötter.
Den Skånska världen, alltså..och det är väl allt som räknas? Haha..
Hur som helst..bjud mig vart ni vill, i Skåne, så lovar jag att försöka komma till er!
Hej hej sommar...
Och en rolig överraskning, som jag redan vet om, kanske väntar mig i Borlänge om två veckor.
Två veckor...shit. Snart är vi där!
Åhh vad roligt. Åh vad jag längtar. Och fina överraskningar är aldrig fel!
Fina Dalarna kanske kan bli ännu finare... Mmm. Jag väntar och längtar.
Men nu ska jag nog springa och umgås lite, dricka te och varva ner. Detta har bara varit en uppladdning inför kvällen..med bästa Lars som sällskap.
Nu blir det soffhäng med mer mysigt sällskap..och kanske en liten katt!
God afton, god afton..god afton.

Inga kommentarer: