onsdag, juni 08, 2011

The king is dead...

Hmm..fattar inte riktigt vad som fick tillbaka mig idag.
Tänker inte fundera så mycket på det heller faktiskt men lite skumt var det. Försöker bota mig själv med lite rolig musik istället för att tänka.
Satt ute på balkongen och läste lite. Försökte komma underfund med vissa saker men jag blev inte direkt klokare.
Jag skrev verkligen konstigt.
Och jag borde bli bättre på att skriva nu.. Inte bara klottra såhär online. Den stackars boken blir så fattig om jag inte skriver.
Det är väl för tusan bara att skriva på..om allt och inget. Sådär som förut.
För uppenbarligen glömmer jag lätt och då kan det vara bra att ha något at kika tillbaka på!
Och jag har andra saker att tänka på än gamla hjärnspöken.
Helt nya..till exempel! Mmm..nog har jag att göra.

Ett nytt GoT-avsnitt har jag avverkat framför tvn också. Förbannat bra!
Fastän jag såklart vet allt som ska hända.. Och fortfarande pendlar det lite mellan vilka jag gillar och hejar på.. Och fortfarande ska en massa saker hända!
Fina fina serie..vad ska jag ta mig till när den tar slut? Kanske läsa lite mer i böckerna, kanske.
Mmm kanske det ja.
Nu däremot ska jag dricka lite te och avrunda den här kvällen. Snart är det afton..

Inga kommentarer: