torsdag, juni 23, 2011

Heja heja HIF!

Jaha...Marcus påminde mig om att Leo Messi fyller år idag. Det hade man ju ingen aning om..hmm.
Antar att jag borde skriva om kvällens match också så jag får väl göra det..
Marcus och jag hamnade på Olympia minsann! Bra start på denna helgen med fint väder och okey platser, vi hade köpt själva.
Fick se en massa folk värma upp och stretcha hela tiden. Edman, Sudden och Thern skuttade fram och tillbaka framför oss, det var faktiskt lite distraherande. Haha..

Hur som helst. Det blev en underhållande match och innan det var spelat ens en halvtimme hade det hunnit göras fyra mål..
Vad är oddsen för det?
Sen fick Trelleborg en spelare utvisad och sen låg det mesta hos HIF. Men trots underläge lyckades gästerna faktiskt peta in en boll till innan matchen punkterades helt och HIF vann med hela 7-3...
Så man var ju glad att man varit på plats!

Och Leo fyller år idag ja. En riktig fotbollsdag med andra ord.
Nu ska jag avsluta med att vara lite social och umgås med grabben lite. Glo på något kul på TV eller vad som nu lär ske.
Långhelg igen och midsommarafton imorgon..HIF i fortsatt serieledning och med något gott att dricka här..
Ibland är livet bara för härligt!
Och ja..grattis på födelsedagen Messi!

Inga kommentarer: