måndag, juni 06, 2011

Tillbaka till framtiden..

Så var helgen snart slut.
Tänk..fem lediga dagar har nu rusat förbi och imorgon börjar veckan igen.
Får se vad vi tar oss för denna vecka nu, det kanske blir en sväng ner till gamla vattenhålet för att kolla in en kär vän på onsdag.
Tivoli är ju aldrig fel.. Fina fina Tivoli.
Ja, vi får se.

Annars idag har vi mest tagit det lugnt.
Tvättat lite fönster och sorterat lite saker. Och det kändes rätt okey att göra det där för senare under dagen har man inte orkat med ett dugg.
Det har varit, och är fortfarande, så himla varmt. Jag blir svettig och matt bara av att sitta här och surfa/skriva. Då är det illa!
Vi har varit nere hos päronen och bjudits på kåldolmar. I värmen.
Gott gott gott!
Sen softade vi framför teven, efter att ha petat i oss lite jordgubbar också.
Jag klättrade i träd och tog lite bilder. Smilla höll mig lite sällskap.
Lilla fina katten..

Och nu är vi hemma igen.
Jag orkar ingenting. Fattar inte hur man ska kunna sova i denna värme..det övergår verkligen mitt förstånd!
Så medan jag funderar på hur det ska gå till ska jag nog ta mig något kallt och svepa i mig.
Sen får vi se vad resten av kvällen har att erbjuda. Jag hoppas verkligen att det blir något som går lugnt och sansat till..

Inga kommentarer: