onsdag, juni 01, 2011

1a juni!

Jaha..så hände det igen, på veckans sista arbetsdag. Så kan det gå!
Det enda vi saknat från förrådet dök upp idag. Vilken lycka!
Och vilken tur att det var lilla jag som fick öppna och vad snällt att fina tösen bar in alla kartonger innanför dörren åt mig. Utan att man bett om det.. Nice!
Så det kändes som ett bra avslut.
Hade varit nedrans dumt om hon, mot förmodan, kommit på fredag när vi inte alls är där. Men men..ibland har man visst tur!

Lite ledighet ja. Helgen är redan här för min del. Underbart!
Nu i afton har jag roat mig med GoT, sen The Tudors som visst började igen och slutligen The Event. Sista avsnittet ever. Vet inte om jag gillade hur det blev men ja, man kan tydligen inte gilla allt..
Och nu är det dags att sova.
Vad ska ni göra nu under helgen?
Själv har jag nog allt spikat nu.. Lovar att uppdatera med bilder och annat fint.
Jojo.. Hej hej långhelg!

Inga kommentarer: