onsdag, april 13, 2016

What day is it? And what month?

Onsdag ja.. Vad har ni hittat på hittills? Det är ju faktiskt lill-lördag!
Firar ni det nånting eller? Jag brukar inte göra det..men ibland händer det. Någon gång händer det ju till och med att jag är ute på galej..

Konsert eller något sånt, menar jag. Kommande konsert väntar på lördag, då är det dags för Melissa Horn igen.

Det var ett tag sedan sist.. Kanske i Malmö, det också..minns inte riktigt.
På lördag blir det i alla fall första gången på Malmö Live. Det kan ju bli spännande..
Hoppas att det är ett bra ställe.

För övrigt enda konserten i april. Så kan det gå.. Inte för att april brukar vara så full med konserter men ibland så. Mars brukar annars vara en sådan månad, faktiskt men inte i år.
Kanske kandiderar maj till att det..

Jag vet inte riktigt. Hela det här året verkar bli ett riktigt fint konsertår.
Det är ju faktiskt inte varje år jag får se så många favoriter.. kent, Anna Ternheim, bästa herr Winnerbäck och Justin Bieber.

Att vi sedan slänger in "nykomlingar" som Marit Larsen och Coldplay gör det ju inte sämre. Nykomlingar i den bemärkelsen att jag inte sett dom tidigare.
Jag har fortfarande lite svårt att greppa att jag äntligen ska få se Marit..
Jag har väntat och längtat så länge.
Och året har ju på ett sätt bara börjat så än finns det tid att planera in några fler konserter. Även om hösten känns räddad med en hel del kent finns det säkert alltid tid för något mer.

Det kan aldrig bli för många konserter..

 
044

Inga kommentarer: