måndag, april 18, 2016

The following

Avslutar dagen med två avsnitt av The Following.
Vi är på andra säsongen som gick på TV4 nu. Tredje säsongen är igång.
Kul avslut på dagen..massa mord.
Så kan det gå!


Vi jobbade rätt länge idag så jag var rätt seg när jag kom hem.
La mig i sängen en sväng och just som jag tänkt ta tag i saker och ting kom Sam och la sig på mig.
Hon brukar sällan mysa med mig under dagtid. Sitter sällan i mitt knä varken när jag sitter i soffan eller vid datorn.
Hon brukar ligga i knäet på Marcus men inte mig.. Jag passar bäst när vi sover i sängen. När jag sover, då passar det att krypa ned under täcket hos mig och mysa lite..

Så när hon nu ville vara hos mig blev jag både förvånad och glad.
Sedan låg vi där alla tre och tog igen oss lite. Sam somnade även en sväng.
Och eftersom det var ett så sällsynt och speciellt tillfälle var jag ju tvungen att ta en bild..
Vad har ni gjort idag? Har någon myst med er? Hoppas att veckan börjat fint oavsett.
God afton, god afton!



049

Inga kommentarer: