onsdag, april 20, 2016

KTBSPA

Avslutade även den här kvällen med två avsnitt av The Following!
Ibland är det rätt skönt med sovmorgon dagen efter. Jag slipper skynda mig i säng..
Onsdag igen ja. Veckorna springer på och själv försöker jag att hinna med.


Idag har jag i alla fall varit lite produktiv och fått dammsugit här. Inte helt fel!
Man ser dammet så bra när solen lyser..
Då gäller det att passa på.

Igår var det 23 år sedan Brian Littrell fick ett telefonsamtal som i sin tur ledde till att han dagen efter- dvs idag den 20e april kom att bli den sista medlemmen i Backstreet Boys.
23 år sedan..hjälp. Då var jag 10 år..
Tiden flyger som sagt fram.
1996 var året då jag hittade dom.
Då dom hittade mig. Och dom har inte lämnat mig sedan dess.

Det känns alltid lika fint att höra någon av deras låtar. Dom har alltid varit något att stötta mig mot, deras låtar har tröstat och peppat mig.
Jag har sett fram emot varje ny skiva och aldrig blivit besviken.
Jag har varit på tre konserter och hoppas på några fler. Jag är lätt med i 23 år till..
Keep The Backstreet Pride Alive!




051

Inga kommentarer: