onsdag, april 27, 2016

Drömmen om Alice..

Jag har 'redan' gått och lagt mig. Tycker att jag, trots en sovmorgon, har sovit lite dåligt den här veckan så nu fick det vara dags för en lite tidigare kväll.
Inte för att detta heller är så tidigt men men..bättre sent än aldrig. Bättre sent än senare!


I söndags kväll la vi oss lite onödigt sent men trots det hade jag lite svårt att sova. Antar att jag inte var så trött som jag trodde att jag skulle vara. Sov kanske för mycket under helgen ändå..
Igår kväll regnade det så mycket att det slog på fönsterblecket hela tiden så då var det svårt att sova för det..
Jag hoppas verkligen inte att något, eller någon, får för sig att störa den här nattens sömn..
Ligger i alla fall i nytvättade lakan, det borde väl också göra susen för sömnen, eller hur?

Om en liten vecka vid den här tiden är jag någonstans mellan Danmark och Sverige. Mellan Köpenhamn och hemma. På hemväg. Förhoppningsvis lycklig och kanske lite trött.
Jag längtar dit..
Längtar till den kvällen. Det kommer att bli kanon!
Då får jag se den här tjejen på bilden nedan. Och då kommer jag att bli lycklig i själen för lång tid framåt. Det lovar jag er!



Foto av Ingrid Pop- lånad från Marit Larsen's Facebook.

058

Inga kommentarer: