söndag, april 03, 2016

Bart Baker

Den här snubben följde mig på Twitter för ett tag sedan.. Så jag tänkte att jag får väl kolla in vad han är för en.
Tydligen gör han parodier på andras musikvideor. Och det är stundtals rätt underhållande..
Delar därför med mig av parodin på Justin Biebers What Do You mean..


Kolla gärna in hans kanal. Kanske hittar ni någon video ni gillar. Självklart har jag kollat in alla som rör Justin och det har varit kul. Ibland kanske lite väl elakt men ja, sånt får man också ta.
Parodier är ju menade att driva med det som visas..så självklart får man vara beredd på några slag under bältet
.



Hoppas att ni alla haft en skön helg och att ni är redo för en ny vecka!
Den första riktiga nu efter all påskledighet.. Dock ska jag inte jobba full vecka i alla fall för på torsdag-fredag ska jag på kurs. Mer om det då..
Nu ska jag avsluta med nya Beck-filmen och lite kaffe.. God kväll!


034

Inga kommentarer: