onsdag, april 06, 2016

Onsdag

Imorgon bär det av på kurs. Fast det bär inte av så himla långt..bara till Örenäs Slott, som inte ligger så långt hemifrån. Det kommer att bli som en dagskurs..fast över två dagar.
Vi brukar sova över när vi är på kurs men eftersom det är så nära den här gången åker vi hem över natten. Dessförinnan blir det middag och sånt..det ska vi i alla fall vara med på.
Men det kommer nog att kännas lite underligt att inte ha ett hotellrum att sova på, fast det är väl lika bra det.
Det är ju trots allt skönast att sova i sin egen säng!


Då får jag dessutom träffa mannen och katterna..kanske, om dom inte somnat när jag hittat hem..men det tror jag inte. Så himla sent lär det inte bli..
I övrigt händer här inte mycket...
Jag borde kanske förresten ta och läsa igenom mailet angående kursen så att jag vet lite vad som ska hända.
Det är ju rätt bra att vara lite förberedd.

Nu däremot ska jag ta och äta lite, det är redan rätt sent som det är så det är hög tid. Innan det börjar att kurra i magen..




Det är hit vi ska! Får se hur mycket sol vi får men det ska bli rätt trevligt att komma dit. Vi var där på kurs för ca fyra år sedan. Helt ok ställe, även om det ligger lite i ingenstans..

Bild från Wikipedia.

037

Inga kommentarer: