lördag, april 02, 2016

Krigare!

Hela dagen har bestått av firande.
Jag kom i säng runt 1 för då var jag så seg.. Marcus däremot var vaken ett tag till. Jag antar att det är svårt att varva ned efter en sådan kväll..
Leksand gick upp i SHL igår ifall ni glömt det.


Även idag har det firats ja. Vi har varit riktigt sega, mest jag faktiskt.
Kanske har jag en förkylning som lurar men såhär seg borde jag inte vara.. Inte kan det väl vara sommartiden jag ännu inte kommit in i? Det vore ju helkonstigt..

Marcus hade i alla fall tänkt ut att vi skulle äta middag ute ikväll- för att fira.
Efter lite letande bestämde vi oss för Brooklyn på Mariatorget.
Det bokades bord och till 19 var vi nere för att äta..

Vitlöksbröd till förrätt. Vars en hamburgare till huvudrätt.
En Brooklyn Lager till mig och ett glas vin till Marcus.
Allt var väldigt gott men vi blev lite less på servicen som var något seg..
Men som helhet var vi nöjda. Det är inte varje dag vi går ut och äter såhär så det var ett trevligt påhitt av mannen.







Väl hemma igen har vi följt lite mer firande på webben.
Det lär väl aldrig ta slut.
Får se vad vi hittar på härnäst. Det finns ju hur många sätt som helst att fira på, det gäller bara att komma på dom..
Hoppas att ni alla haft en fin lördag, vare sig ni håller på Leksand eller inte!

033

Inga kommentarer: