torsdag, april 26, 2012

999

Idag var det så hemskt väder när jag åkte till jobbet att jag fick för mig att det var höst igen.
Kall regn föll ned på mig. Inte det minsta kul!
Så därför fortsatte jag på den halvt inslagna linjen och lyssnade lite mer på kent. Närmare bestämt Hagnesta Hill denna gång.
Den något höstiga skivan. Kändes helt rätt!

Något som däremot inte känns rätt är vädret.
Förstår mig inte på det! Är det såhär våren ska vara?
Tycker inte alls om detta kalla hemska.. Så jag ska hålla en tumme för att värmen kommer snart.
Då kanske man får lite lättare att andas, att saker blir lite roligare igen?
För som det är nu så känns det som om man lika väl kan dra nån helt annanstans bara för att få komma bort från detta..
Så ge mig bara vår och värme så blir jag glad!

Inga kommentarer: