onsdag, april 18, 2012

Mitt i veckan!

Åhh..jag känner mig så överflödig här på något sätt.
När jag har twitter. Får panik över att jag knappt vet vad jag ska skriva längre...
Allt kul som händer uppdaterar jag om direkt.
Tar en bild, lägger på Twitter eller DV och låter alla ta del av allt när det händer.
Är det inte det som är roligast, ändå?
Trots det finns det väl ändå folk kvar här som inte är lika nördiga som jag.
Det är för er jag skriver. Och egentligen inte...som vanligt. Jag skriver faktiskt mest för mig själv.
Saker försvinner så fort på Twitter. Tjoff så är allt borta, långt ned i flödet.
Vem orkar sitta och läsa allt strunt jag skriver där..orkar ju knappt själv med det.
Haha..

Så ett litet tag till och förhoppningsvis egentligen för en lång lång tid, jo, tänkte jag fortsätta här.
Vi får väl se hur det blir.
Det finns fortfarande en massa roliga saker att skriva om. Att sammanfatta.
Att få skriva av sig om.
Matesfika imorgon också. Det ser jag fram emot!
Komma ut och få träffa folk..fint folk. Det bästa folket. Bättre kan det väl inte bli?
Och nu är det fotboll på TVn..så jag får väl slita mig härifrån, återkomma snart och ändå ber er hålla koll på övriga ställen om ni vill vara med när det verkligen händer!

Inga kommentarer: