måndag, april 23, 2012

Nytt och fräscht?

Jaha...detta var ju spännande, vad fan har hänt med sidan?
Ska det se ut såhär.. Bloggade ju från mobilen igår så jag har missat detta..
Vet inte om det var snyggt eller fult, jag är mest bara förvirrad.

Hur som helst.
Nej..var det egentligen något? Kanske inte.
Kanske är jag bara jätteförvirrad just nu. Usch vad fult...
För det andra borde jag försöka planera kvällen här! Allt känns så konstigt när allt det roliga inte börjar förrän 2200..då man egentligen verkligen borde göra sig i ordning för sängen och sådär.

Annars idag har varit en lite fram och tillbaka dag. Lite upp och ned.
Ont i ljumsken. Hungrig och trött. Seg.
Solskenet har dock livat upp och jag klarade mig igenom We Are The Ark utan att få nån impuls att kasta mig framför närmaste buss.
Har dessutom åkt buss massa mycket idag. Berest har jag blivit...
Så. Det har faktiskt varit en ganska händelserik dag.
Och imorgon är det den 24e. Har fixat present till bror!
På det hela taget borde jag vara rätt nöjd med denna dagen tror jag... Om morgondagen sen vill flyta på lite lagom obemärkt och utan större komplikationer kanske jag kan klara mig i år också?
Och till min stora lycka har jag "blivit bättre på" att lyssna på musik i alla fall!
Fina älskade musik..

Inga kommentarer: