lördag, april 07, 2012

Glad påsk!

Nu finns det en väldig massa att skriva om igen... Hur ska jag hinna med?
Harry Potter visas faktiskt på 4an just nu..en film jag aldrig har sett. Eller..hur det nu var!
I alla fall..det har varit en väldigt fin påsk so far!
Allt började på skärtorsdagen då jag efter lite fix, trix och packande där hemma begav mig ner till Harrys för att äta middag med mina mates.
Kan ni komma på något bättre sätt att starta allt på?

God mat, gott sällskap och många kramar.
Precis vad jag gillar. Älskar!
Mötte sedan en nyklippt påg vid 19-tiden för att sen börja köa.
Alla vi mates var vid detta laget snyggt stylade i helt fantastiska t-shirts som Emma & Josefine designat åt oss. Kan nog lugnt säga att vi var snyggast där..
Mycket folk. Många kramar. Mycket gott snack!
Nicole dök upp också så även hon hängde med Marcus och mig framme vid scenen.
Hur allt såg ut sen kan ni se här!
Det var en helt underbar spelning, båda set. Fantastisk mix av låtar och Jays röst gör sig så bra till Nirvanas låtar!! Han sjunger ju för tusan bättre än Kurt..
Så jag vill lova att jag var sjukt nöjd med aftonen.
Är väl enormt ego men jag älskar att kunna hitta känt folk runt om mig och det är precis vad som händer när alla vi mates samlas & går på konsert!
Vart jag än tittade såg jag någon jag kände. En underbar känsla vill jag lova.. Bara idel leenden och vackra ansikten. Så fantastiskt!

Helgen har sen fortsatt väldigt fint.
Marcus & jag hade sällskap på resan upp igår, Yatzy & Marita åkte nämligen samma tåg som vi.
Sjukt kul att kunna prata av sig, lite till för det blev trots allt lite halvsent i torsdags.
Idag har vi firat påsk här i Norrköping!
Hela familjen plus mormor. Mysigt!
Men nu tror jag nog att jag måste sluta här, har redan skrivit tillräckligt, så nu ska jag bänka mig och kolla in min lilla hjälte...
Hoppas att ni alla haft en underbar påskafton!

Inga kommentarer: