söndag, april 22, 2012

Dåre eller inte..

Ja jag har ju varit fortsatt dålig på det här..
Men helgen har varit fin!
Lugn och skön. Och tillslut fick vi en del gjort här hemma också.
Vi rustar inför våren kan man säga, Marcus planterar blommor och har sig.
Jag är så dålig på sånt...

Snart är det den 24e också, ifall ni missat det.
Då fyller bror år! Och ännu ett år har passerat men tydligen händer inte så mycket på den fronten. Med att inte tänka tillbaka.
Uppenbarligen inte. Igår var jag där igen, bara för att jag hörde nån låt med The Ark!
Jag trodde faktiskt att jag slutat bry mig nu.
Antar att allting går över mycket fortare nu men att jag fortfarande ska trilla dit och fundera över hur allt blev.. Det är ju fan sjukt!
Kanske är det vårkänslor förresten..kan man skylla på det?
Ska nog göra det..i alla fall såhär års, i april..runt den 24e!

Inga kommentarer: