söndag, april 15, 2012

Våren är här..

Ja jag vet att jag inte är så bra på detta.
Vad jag har att skylla på? Under den gångna veckan har det väl hänt en del roliga saker..och igår var vi i Kåseberga hela dagen.
Väldigt mysigt!
Moster, Marcus och jag var nere och klippte träd. Rätt fint väder och när vi väl var färdiga såg det riktigt fint ut minsann. Man känner sig så duktig när man varit ute en hel dag och jobbat ordentligt med kroppen. Känns sunt!
Och nu när jag varit där nere är det officiellt vår i mitt hjärta!! Att få komma dit är alltid startskottet för mig..
Förra året åkte vi dit efter en häftig dag och natt, visst var det så..?
Minnen av aprilhimlen..

Nästa vecka händer också saker. Idag fick vi biljetter till fotbollsmatchen imorgon. HIF-Gais! Skoj. Live på Olympia!
Lovar att försöka fånga en del saker på bild.
Klippning på tisdag för min del och sen är det matesfika på torsdag.
Saknar mina mates så himla mycket så det ska bli riktigt kul att ses igen!
Nu dricker vi te här. Var nere på en fika hos päronen och träffade farfar men i övrigt har vi tagit det väldigt lugnt. Skönt efter en hel dag ute i friska luften igår.
Har nog lite träningsvärk här och där också..då gäller det att ta igen sig!
En liten klunk till och snart blir det väl bingen..och en ny vecka tar sin början!

Inga kommentarer: