tisdag, april 24, 2012

Lilla ego, fy skäms..

Jag hade tänkt att avsluta lite mindre egoistiskt än jag började idag...för idag är det faktiskt lillebrors födelsedag!
Märker ni förresten hur duktig jag blivit på att blogga? Blir ni inte stolta?
Vavava?
Det blir ta mig tusan jag...får nästan en liten tår i ögat här. Haha!!
Skämt å sido.

Lilla kattmånsan har blivit av med...ja, allt. Kastrering- kallas det visst.
Så hon är trött och medtagen.
Och idag är som skrivet dagen då bror fyller år! Vågar inte skriva hur gammal han blir nu, då kommer jag att verka ännu äldre. Vilket jag för all del är också!
Hur som helst så hoppas jag att han inte är allt för ledsen över Barcelonas förlust här i CL tidigare i afton och att han trots allt har haft en fin dag!
Han fick ju äran att jobba med mig hela eftermiddagen så jag antar att han inte är alltför besviken..
Oj, nu var jag visst där igen..ego ego ego.
Dags att krypa till kojs snart tror jag också, det är visst en dag imorgon också!

Inga kommentarer: