onsdag, maj 02, 2012

2a maj

Ja men alltså..så kan det gå!
Vi var och firade in våren i Vislanda vi. Kan ni tänka er?!
Tyvärr var inte Agnes hemma, hade varit kul att träffa henne annars.. Det var verkligen inte igår!
I övrigt hade vi det väldigt trevligt där ändå för vi var tillsammans med en massa mates. Då kan det ju knappast bli så mycket bättre!
Bra spelning. Grabbarna, Jay & Nicke, var på gott humör & musiken var som vanligt väldigt fin. Blandad kompott med lite allt möjligt. Inte helt fel..även om vi såklart helst vill ha hela bandet!

Vi åt där på plats. Mycket och god mat. Jag var mätt väldigt länge kan jag säga..
Ledig dag igår. Då kunde jag bloggat, men jag njöt av solen istället.
För i måndags blev det plötsligt vår!
Tyvärr ska det väl ändras snart igen. Kul så länge det varade...

Ikväll gick första avsnittet från andra säsongen av Game of Thrones men vi tittade på fotboll då så nu får jag sätta det på inspelning istället!
Skönt att det är tillbaka i alla fall. Har verkligen saknat det!!
Fastän jag läst böckerna ska det bli väldigt kul att se hur dom får till det. Har verkligen inte blivit besviken innan & lär väl inte bli det nu heller..
För bilder från senaste tiden, då jag uppenbarligen inte skrivit, får ni kolla in DV och se vad ni kanske missat...
Och förresten- idag har bror namnsdag så grattis till honom!

Inga kommentarer: