torsdag, oktober 15, 2009

Wanted!

Sitter och slötittar på Wanted, med en av mina nya favoriter James McAvoy.
Tycker att han är lite cool.
Att sen både Angelina Jolie och Morgan Freeman är med gör ju inte saken sämre.
För det andra känns det skönt att kunna slötitta utan att känna sig jagad av klockan som jag gjort innan i veckan.
Ska försöka ordna upp ett schema att följa imorgon, så att jag får något gjort.
Hämta kattbur hos päronen. Leka med katten (katterna..om jag träffar Smilla) och försöka packa.
Jag har lite att stå i alltså.
Aldrig att man får vara helt ledig inte. Haha!

Vi hoppas kunna åka imorgon men om vädret ska bli wajsing med snö och hemskheter stannar vi hemma en dag till.
Hmm.. Men man ska som sagt alltid hoppas på det bästa!
Nu däremot ska jag ägna mig lite åt filmen igen.. Se vart det leder.. Helgen är här!

Inga kommentarer: