söndag, oktober 04, 2009

Hell Spotify!!

Ja, oj. Vad ska man säga..
Att jag varit trångsynt innan? Att jag just blivit frälst?
Vad ska man säga?!
Jag finner inte riktigt några bra ord..
Visst är det fantastiskt att bli förvånad och överraskad på ett bra sätt?
I totally love it!

Så jag måste ju ta tillfället i akt och tacka min kära svägerska som gjorde detta möjligt.
Det är bra med Internet och fina vänner. Haha!
Marcus kom på att jag kanske borde introducera detta till min käre far. Han har nog den största skivsamling jag vet och om han kunde få tillgång till i alla fall en ack så liten bit via Spotify så borde han väl bli lite glad?
Ska nog prata med honom om det. Gratisversionen kan han väl stå ut med, det gör ju jag.

Bara man har sin musik så står man ut med vadsomhelst!

Helgen här i övrigt har varit bra. Jag är nöjd.
Tog precis min andra kopp te här också.
Vi har fått upp gardiner. Sjukt fint blev det! Bildbevis kommer kanske..om ni nu kan se nån skillnad. Ni som varit här lär kanske göra det!
God mat hos päronen i aftonen.

Ja, det finns inget att klaga på.
Och snart en ny vecka.. Ibland är man glad för att tiden den går!

1 kommentar:

Maria sa...

Om han vill ha Spotify kan jag säkert fixa en invite till. För det var fler än en som hörde av sig när jag behövde en till dig.