tisdag, oktober 27, 2009

Musikhjälpen 2009!

kent i P3 nu.. Och plötsligt saknar jag hösten med dess konserter.
Att stå utanför KB och frysa fötterna av sig i en aslång kö. Vänta på vacker musik, som helt klart är värd att man tappat alla tårna & att fingrarna frusit ihop. Mmm..
Det saknar jag.

kent i mars nästa år.
Jag längtar längtar längtar. Så galet mycket!
Och hösten i år verkar lovande. Ge mig min musik nu. Nu nu nu.
Innan jobb idag ska jag fara ner till We och köpa mig en liten skiva. Amandas nya. Yeah!!
Kanske kan spela den för patienterna i eftermiddag? Hihi..

Sitter med radion på för att jag väntar på att dom ska presentera programledarna för Musikhjälpen 2009! I år ska det vara i Göteborg, för er som råkat missa det.
Men varför kan dom inte börja prata om det nu. När Töntarna tagit slut är det väl ändå dags?

Jaa, jag väntar här. Nu. Snart!

Inga kommentarer: