måndag, oktober 12, 2009

Nya äventyr i tandvärlden..

Marcus hade spelat in ett så fint program om pingviner till mig.
Jaa..till mig och Pingu. Såklart.
Haha!

Idag har jag varit uppe toktidigt.
Precis som jag skrev.
För jag har varit i Kristianstad. Så jag gick upp 4.25.. Det var roligt!
Jag var faktiskt pigg i alla fall. Tänka sig.
Och jag sov inte alls på tåget. Fattar inte det..men det var kanske lika bra det.
Vi hittade bra, Jenny var duktig.
Men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.. Vi var inne på ortodonti-avdelningen idag.
Fick sett tvåtusen tandställningar på lika många ungar. Yes!

Men jo..det var rätt kul att se hur behandlingarna fortskred. Spännande.
Däremot är jag trött som ett as nu.
Det blir lite te sängen nu. Vi får väl se hur jag känner mig i slutet av den här veckan.. Spännande väre!

Inga kommentarer: