måndag, oktober 05, 2009

Kanelmåndag!

Jaa, jag är lika frälst idag! Haha.. Tänka sig.
För det andra sitter jag här & firar kanelbullens dag, en dag försent.
Man kan inte hänga med på allt!
Förresten tycker jag det är bra med sånna här dagar. Kanelbullens, våffeldagen, fettisdagen.
Då det nästan är en skam att INTE äta och fira lite. Det är så det ska vara!
Mat ska njutas utan att man ska behöva typ..skämmas. Eller hur?

Därför känns det bra denna afton, fastän vi är en dag försent ute. Haha.
Att jag sen känner en helt egen kanelsnäcka och har min egen våffelhjälte gör ju inte saken sämre!
Det blir så mycket roligare då.
Och detta var ju en god kanelis. Mmm..

Tänkte väl mest bara skriva en liten rad.
Jag har börjat på sista veckan på FTV nu. Det känns lite konstigt.. Sorligt?
Imorgon kommer Ann tillbaka, hon har varit borta en massa. Så det blir tillbaka till henne och Ingrid för det sista racet. Yes. Vi närmar oss målsnöret nu!

Inga kommentarer: