söndag, oktober 25, 2009

We say no..

En rolig sak kan jag i alla fall berätta.
Moster hittade en TV till oss igår. Den andra, som var min gamla som vi först hade innan jag fick min stora fina i födelsedagspresent för nära ett år sedan nu, hade jag sönder en vacker dag här hemma.
Den gick i golvet och sen var där ingen bild mer...
Men men..igår kunde vi dock hämta en bättre begagnad nere hos moster. Gött mos!
En "ny" TV bara sådär, man tackar ju och tar emot. Hehe..

Så. Nu har vi två tv-apparater igen. Det känns bra!
Idag har vi dock roat oss med fotboll här. Barcelona.
Det var trevligt, dom vann och Zlatan fick göra några mål..

I övrigt denna helgen har vi fått lite gjort här. Det går framåt med små steg.
Det känns skönt när man kan se lite förändring.
När saker börjar ordna upp sig.

Lyssnar på Anna nu. Saknar henne..
Igår sparkades dock konserthösten igång, eller hur?
Sofia Karlsson kommer hit nästa vecka, man kanske skulle pallra sig iväg på det också, se till att leva lite igen.. På det goda sättet, alltså.
Annars i afton tänker jag dricka mitt te, tycka lite synd om mig själv och fortsätta att skicka varma tankar långt långt bort...

1 kommentar:

Henrik / enbättrevärld.nu sa...

Hihi själv ska det ses Barcelona på plats i påsk ;) Längtar*