lördag, oktober 17, 2009

Lördagsnöje!

Hmm..jag hade glömt att det var Körslaget nu.
Om Ola läste detta skulle han bli ledsen på mig.. Attans!
Men å andra sidan har han ingen aning om vem jag är och att jag gillar honom & hans musik så det gör ju det samma.
Men det betyder inte att jag har tid att sitta här riktigt, måste springa ju!

Sitter i Sverige nu, för det andra.
Spännande. Det är kallt här...
Lovar att skriva om dagen. Kanske lite om planeringar inför hösten också. Konsert-planering.
Jag älskar verkligen att ha konserter att se fram emot. Det gör verkligen mitt liv så mycket ljusare.
Musik i allmänhet-konserter i synnerhet! Det finns så mycket vackert där ute...
Nu ska jag ta del av lite av den, på ett annorlunda sätt. Med bland annat Olas manskör!
Here we go! Heja Skåne!!

Inga kommentarer: