söndag, oktober 11, 2009

Wallander in english..

Tänka sig.
Jag läste om det i HD i somras..eller..när det nu var. Då det begav sig.
När båda Kurtarna var nere i Ystad och spelade in. Jag har för mig att dom träffades...
Hur som helst, det är rätt kul.
Helgerna innan här gjorde dom en serie från Gotland, var det nog, med tyska/svenska skådespelare. Bra kända svenska skådisar.
Men dom utländska var dubbade..så det dissade vi. Dubbade.. Det är ju galet!
Jag hatar dubbade saker..kan jag undvika det så gör jag det.

Men..detta är inte dubbat.
Här är det bara brittiska skådespelare som gör en bra insats.
Därmed inte sagt att det låter lite roligt när dom uttalar svenska namn..such as Gustav. Haha!
Hur som..detta kan nog bli något att följa. Dock inte i afton för imorgon ska jag upp i svinottan, på riktigt, så jag bör sova lite nu. Sömn är förbannat viktigt!

Förresten så berättade svägerskan att det är riktigt inne med skinnjacka i höst, precis vad jag märkt, så jag är i alla fall helt rätt i tiden. Vilket känns bra!
Jag brukar inte vara så trendriktig så det känns bra att för en gångs skull kunna hänga med..

Nu däremot blir det, nog, en liten snabb dusch och sen bingen.
Ny vecka väntar!

Inga kommentarer: