lördag, maj 23, 2009

The way it turned out is still a mystery..

Oj, jag börjar visst bli lite dålig på det här ser jag.. Hmm. Illa illa!
Men jag har något rätt bra att skylla på faktiskt.
Jo, för ser du Karoline (och alla andra som ihärdigt läser denna oerhört intressanta blogg) jag har nämligen blivit värsta bangolfaren.
Sant sant.

Denna vecka har jag varit ute på inte mindre än tre rundor!
Mmm, det går framåt som tusan.
Träning, simning och bangolf. Vad ska det bli av detta månntro? Värsta elitidrottaren eller?
Eller nej..nu ska vi inte ta i. För all del!
Men..detta är vad jag skyller på. Och en härlig utlandstripp igår.


Köpenhamn.
Jojo, fint ska det vara.
Sent kom vi iväg också, det var ju lite illa men som det så vackert heter: Bättre sent än aldrig!
Och för alla er som vill ha bilder, tydliga redogörelser för vad vi varit med om.
Vänta och se, det kanske uppdateras en bild-blogg här redan denna afton trots att timman börjar bli lite sen.
Och jag har äntligen börjat uppdatera den kära Bilddagboken med lite nytt och hett. Så kolla in där om ni är lite hialösa!

Nu ska jag se om jag kan fiffla med lite fler bilder så att jag kan ge er vad ni trånar efter.
En bild säger mer än tusen ord, så några bilder borde räcka för ett tag här- eller är det mina fina ord ni eftertraktar högre ändå?
Hmm..sug på den så får vi se vad det blir! God afton.

1 kommentar: