måndag, maj 18, 2009

18e maj!

Idag är det mammas födelsedag, banne mig!
Ifall ni inte visste det så vet ni det nu.

Drömde konstigt imorse.
Dagen har förflutit bra! Förutom aftonen på Olympia kanske..där kunde det för all del gått lite bättre.
Men hur som..det hände ju en del innan jag hann dit också.
Efter avslutat dagsverke på jobbet hörde jag av mig till Martin och lockade med honom för årets första bangolfrunda.
r det lär bli fler, jag har lite att slipa på märkte jag..

Vädret var förresten riktigt bra!
Varmt varmt var det. Mitt i allt fick vi köpa dricka för att förhindra att svimma, eller något annat hemskt.. Varmt och skönt!
När vi spelat klart sprang jag hem och svängde ihop lite mat, Martin gick till Viskängen för att sola och softa lite.

Matchen var som den var.
Bra i början, seg på mitten och tråkig på slutet. Doh'!
Jag fick äntligen köpt mig en liten souvenir i alla fall, en snygg halsduk. Alltid något, nu när jag tappat en kär gammal vän..
Och nu undrar jag, hur har er dag varit?

2 kommentarer:

Unknown sa...

Min dag har varit bra faktiskt :) Fick ju en trevlig överraskning förut med ett telefonsamtal från DIG :D Hihi!

Sötnos, det är vad du är tigern min.

KRAMIS

emzz sa...

grattis i efterskott idolmamman ;) idag är det fanmamman som fyller! :)