torsdag, maj 21, 2009

Kristi flygardag!

Torsdag som känns som lördag.
Mmm..visst gillar vi dom här röda dagarna som förlänger våra helger!
Har tagit ledigt imorgon så då åker vi till Köpenhamn, min kära gosse och jag. Komma bort lite, se lite annat och umgås sådär som man ska göra när tillfälle ges. Härligt!

Idag har vi också lekt ordentligt. En lek på blodigt allvar.
Haha.
Eller tjaa..nästan sådär allvarligt var det i alla fall.
Vi promenixade upp till Viskans BK för att jag skulle få gå veckans andra runda där.
Bangolfrunda alltså.
Den här gången gick det sämre för mig än i måndags. Jag får väl skylla på dagsformen..
Hur som helst så var det trevligt, inte så förbannat varmt som i måndags och där var även lite fler folk än sist.
Det är ett trevligt ställe. Vi tänker bege oss till Stattena eller där i krokarna på lördag om vädret är okey. Prova ännu en bana! Skoj skoj.

I övrigt idag har vi tagit det lugnt. Det kan också behövas ibland.
Och vi hoppas på lagom bra väder imorgon, vilket det också kan tänkas bli. Årets andra tripp till vår vackra huvudstad för i år. Härligt härligt!
Nu ska jag skutta till soffan och fundera ut vad vi ska ägna aftonen åt, när det inte bjuds på så mycket i övrigt i den där dumburken.
Än har vi några filmer vi inte sett..tro det eller ej! God afton, vänner.

1 kommentar:

Maria sa...

Vi måste spela bangolf på Himpa i sommar!