tisdag, maj 12, 2009

Tränar-tigern!

Marcus verkar redan vilja sabba det jag försökt bygga upp idag.
Haha!
För min snälla påg har gjort en äppelpaj som står och svalnar i köket. Mumma!
Jag däremot har varit på gymmet idag och fått använda mina klena små muskler.

Träffade instruktör Johan där.
Vi dillade lite om mitt liv och leverne och sen satte vi igång.
Eller jag satte igång, han satte igång mig.
Jo, jag fick jobba.
Ja, det var jobbigt! Men oj..det var roligt också. Faktiskt, det får jag ärligt säga.
Han sa att programmet jag fick/körde ska jag göra två gånger till och sen ska jag börja med lite ren styrketräning.
Det här var mer för att arbeta upp flåset och ge mig lite mer kondis.
Mer kondis ja..kanske ge mig det över huvud taget egentligen.
Lite jobb i tre olika maskiner. Spring på löpband- utan att ramla!
Kanske kan jag få börja lita på mina små fossingar igen, det hade ju inte varit fy skam.

En sväng till i veckan bör jag hinna med. Om inte annat blir det simning till helgen och så gör jag om den här svängen nästa tisdag.. Man kanske skulle ta det en förmiddag?
Hmm..

Hur som helst så känns det plötsligt som om alla vägar ligger öppna, nu är jag påväg.
Håll nu gärna en tumme för att det får hålla i sig också.

Bra saker ska man ta vara på!

Inga kommentarer: