söndag, maj 24, 2009

Tigeröga.

Jaha. Söndag.
Och ännu har vi inte sett några bilder här.
Men för er som suktar kan jag bara tipsa om Bilddagboken, där finns faktiskt allt.
Förutom möjligen Sanna Nielsen.. Hmm. Vart tog hon vägen egentligen?
Får se över det där.
Men allt annat finns där!

Dricker mitt te nu. Snart sängen.
Dags för sömn igen. Sista dagen imorgon utan cheferna.
Ska bara ha en liten kopp te till som kan vagga mig till sömns sen.

I övrigt har jag väl inte så mycket att tillägga sedan förra inlägget.
Känner att det behövs lite bilder här att piffa upp med igen. Fart, fläkt och färg!
Och apropå fart och fläkt..jag tränade i alla fall idag, det kändes ju bra. Får se vad jag får till nästa vecka men det känns himla bra att vara på rätt spår. Ett spår som gör skillnad och nog får en att bli lite piggare.
Man ska vara snäll mot sig själv, kom ihåg det!

Just därför tänkte jag snart gå till sängs för sömn är bland det bästa jag vet..

Inga kommentarer: