onsdag, maj 13, 2009

Barcelona i vår TV..

Jaha, det var ett himla ös på den där fotbollen.. Det händer då grejer hela tiden!

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om saker.

Jobbandet har varit bra. Gått bra. Rätt stressigt ibland men allt har ju som bekant ett slut.
Vi var uppe på Rangvalla och checkade in lägenheten lite efteråt. Trevligt värre, med päronen och allt. Så fick dom också sett den!
Och allt känns så bra. Det är helt fantastiskt.
Jag lägtar verkligen tills vi får flytta in där, börja fixa och feja. Mmm..härligt!

Träningen igår känns må jag säga!
Som sig bör. Får se om det blir en tripp till helgen, det verkar lockande faktiskt.
Det kändes bra, fastän det var så jobbigt!
Det ska bli kul att få fortsätta, få se vart det kan gå. Jag vet i alla fall att det bara kan leda till något bra, något bättre och det är precis vad jag vill!

Så jo, livet känns ju rätt bra ändå.
Ibland är det riktigt roligt att vara tiger!

Inga kommentarer: