lördag, maj 16, 2009

Today's been a good day!

Imorse, eller vad man ska kalla det, kom jag iväg ner till gymmet igen.
Hade nästan längtat efter att få trilla ner där igen, faktiskt. Jo.

Körde själv idag. Eller jaa..det gjorde jag förra gången också men idag var det helt själv och det gick väl bra.
Fick lite hjälp att justera och få ordning på den sista maskinen men i övrigt fixade jag allt själv.
För jag är så duktig!

Allt gick bra. Allt kändes där det skulle.
Tog där det skulle.
Knappt något folk där och lagom roliga saker på TV-aparaterna.
Det var en härlig omgång, får se när det blir av nästa gång. Nån gång i början på nästa vecka borde nog bli bra, eller om jag simmar då.
Mmm..den som lever får se!

Vädret har varit tråkigt idag. Det är tråkigt!
Efter att jag tränat har vi städat en massa här. Som aldrig förr..nästan. Trots att vi inte ska ha något besök, men ibland behövs det ju i alla fall.
Senare i afton ska vi bege oss till Änglastaden för lite musik.
Våra vänner i Mary Jane ska uppträda och vi ska komma dit och se dom, såklart.

Kollar på H.P and the Order of the Phoenix nu.
Ja, den har jag sett förr.
Längtar till sommaren och till den sista filmen! Kan den inte vara här nu?
Känner att jag börjar bli glömsk också.. Borde kanske läsa sista boken innan det är dags?
Mmm..mycket man bör göra för det stackars minnet!
Nu ska jag se klart på det här, se om jag minns hur denna slutade i alla fall..

Inga kommentarer: