tisdag, maj 19, 2009

A song for the outcast..

Jag hade ett upplägg här men det försvann plötsligt..
En av kommentarerna till gårdagens inlägg var extra roligt. Synd bara att jag har så dåligt minne att jag inte kan komma ihåg när folk fyller år..
Hade glömt kära vännen H för några veckor sedan. Det är illa!
Och det är dumt att skylla ifrån sig så jag gör inte det.


Simning imorgon om jag inte är för segos.
Gick en liten runda här ikväll, vattnade bland annat blommorna hos moster och mormor och travade runt i aftonen. Trevligt!
Roligt också att jag träffade på en bekant när jag handlade mjölk på Konsum.
Välkomen till Konsumgänget, typ. Yes!

Och en sak jag kom på igår..
Varför är vi så dåliga på att prata med våra kära vänner i phonen?
Jag är dålig på det i alla fall! Trots att det är så trevligt.
Mjoo..jag borde verkligen skärpa mig på flera punkter. Telefonsamtal är grymt underskattade i alla fall!
Nu ska jag hälla i mig det sista teet och krypa till sängs. Bilder från matchen, helgen och allt sånt kommer snart snart. När jag tar tag i det.. Snart!
God afton på eder!

Inga kommentarer: