torsdag, maj 12, 2016

Torsdag

Ingen sovmorgon imorgon betyder att jag egentligen borde hälsat på John Blund för länge sedan..

Har tittat på Eurovision ikväll, precis som i tisdags.
Vet inte vilken kväll som var sämst och jag känner mig inte speciellt pepp inför lördag..
Ska det vara sådär dåligt? Det är ju inget roligt.

Snart är det i alla fall helg igen och jag ska inte klaga, har fått sova en hel del den här veckan. Kanske är jag inte van vid all vila?
Får se hur jag känner mig imorgon men det ska hur som helst bli skönt med lite ledigt. Det kan man väl aldrig få för mycket av?
Dessutom är det fredag den 13 imorgon så jag kanske ska ta det lite extra försiktigt? Med..det jag nu ska göra.
På jobbet och så..

Vi får se vad som händer. Konsert på lördag är det vi har planerat..sedan vet man aldrig vad som dyker upp.
Tyvärr ska väl vädret bli sämre men det är väl bara att gilla läget..
Nu ska jag i alla fall sova lite. Hoppas att ni alla haft en bra torsdag och vecka såhär långt.
Nu välkomnar vi snart helgen..
Godnatt!






En throwback thursday (torsdag, hallå) från en solig kväll i Dalby stenbrott förra sommaren.

073

Inga kommentarer: