lördag, maj 28, 2016

Panda, panda, panda..

Nyss tog kvällens Champions League-finalen slut.
Real Madrid vann igen...




Idag har varit en fin dag!
Jag träffade Niklas. Det var verkligen länge sedan sist.
Tiden bara springer ifrån oss hela tiden.
Vi åt lunch på Restaurang Panda på Söder. Dom hade en trevlig helgmeny som vi intog. Riktigt gott!
Bror min har varit där några gånger och har sagt att det är ett bra ställe och jag kan bara hålla med.

Huvudrätt, dricka, efterrätt och kaffe ingick. Kalas!
Efter maten promenerade vi till Knutan.
Vädret var rätt ok, lite sol, lite moln.

Här hemma sedan har jag mest tagit det lugnt. Tvättat lite.
Middag och fotboll tillsammans med Marcus.
Katterna verkar ha varit rätt sega i värmen idag. Dom har myst en hel del på balkongen.
Nu avslutar vi med Reals firande i tvn, så får vi se vad som händer härnäst.
Härmed önskar jag er en god natt!

089

Inga kommentarer: