söndag, maj 22, 2016

Recent illusion..

Idag kom så dagen när vi äntligen fick firat min kära broder.
Och moder, fick även vara med på ett litet hörn eftersom även hon fyllde år nyligen. Så det blev stort kalas!
Kusiner med familj: barn och hundar.
Morbror, mostrar och mormor.
Tyvärr kunde inte brors flickvän Joanna vara med då hon arbetat sent.
Dessutom skulle dom iväg och resa senare på eftermiddagen- det var hennes present till honom!

För mormors skull firade vi hemma hos föräldrarna. Dessutom tyckte nog hundarna att det var kul att vara ute i trädgården lite.. Vädret var ju faktiskt inte alls så dumt!
Den enda som nog inte var så glad var mina pärons stackars katt Smilla..

Det bjöds på massor av god mat, härligt prat och mycket skratt.
Ungefär som vanligt när vi träffas.
Det togs lite foton också- det är ju inte varje dag det firas 30 jordsnurr..
Här är i alla fall ett på bror och kusinbarn vid paketöppningen.




Så idag har varit en finfin dag! Sunday funday som dom säger..
Även jag satt ute i trädgården en sväng trots att mestadels av kalaset hölls inomhus. Det var ju synd att låta solen lysa utan att värma någon.

Och dagen idag fick mig att minnas hur härligt det kan vara bara solen skiner lite och värmen kommer tillbaka. Det är vad jag vill.. Kanske inte så plötslig riktig värme som vi hade här innan men det får gärna ordna upp sig nu snart.
Jag vill inte vänta mer.

Hoppas att ni alla haft en skön helg!
Nu laddar vi inför måndag och en ny vecka.
Godnatt!



Även jag fastnade tydligen på bild..

083

Inga kommentarer: