söndag, maj 08, 2016

Helgen som gått!

Veckan som gått. Har på många sätt varit en väldigt fin och rolig vecka!
Vädret har varit på topp, jag har varit på två häftiga konserter och jag känner mig rätt nöjd med mig själv.


I torsdags, på vår lediga dag, var vi ute på Pannkaksladan i Höganäs och träffade på dom här fina djuren.
Åt lite goda pannkakor också, såklart.






Igår var vi i Lund och såg Rebecca & Fiona.
Innan dess åt vi världens godaste pizzor.
Marcus hade hittat en ny pizzeria som fått topp-betyg i Trip Advisor så vi gick dit.
Jag åt årets andra måltid ute i det fria, den första var i Köpenhamn i onsdags.
Såhär fin var min pizza:



Idag har vi tagit det ganska lugnt men vi har trots det köpt oss fyra nya köksstolar.
Inte en dag för tidigt..
Och även ikväll intog vi vår middag utomhus. Vi gick en promenad till vår kvarterskrog, åt där och gick sedan hem igen. I helt underbart väder!
Så ja- jag är rätt nöjd med den här veckan och mina lediga dagar.
Hoppas att ni alla haft en lika fin långhelg som jag!

069

Inga kommentarer: