onsdag, maj 18, 2016

Ljus i tillvaron.

Det är dom små sakerna i livet som gör det..
Som att vi fått nytt torkskåp i tvättstugan här hemma.
Se så fint det är:




Nästa grej är att än en gång ligga i helt nybäddad säng.
Åhh vad det är härligt..
Och att solen lyste idag när jag slutat arbeta, så att det än en gång kändes lite som vår..
Det har ju varit förbannat kallt nu ett tag. Imorse var det rätt mörkt ute också.. Jag vill verkligen att värmen ska komma tillbaka nu!

Spännande var det också att få hänga med kent när dom spelade upp låtar från sin kommande skiva i en konsertlokal i Eskilstuna. Finfint var det att se marschen från Fristadstorget bort till Lokomotivet där lyssningen ägde rum.
Extra fint eftersom jag kände igen mig så väl, eftersom det var där även vi gått/varit när vi var där uppe och såg Anna (Ternheim) tidigare i år.

Sist men inte minst i raden av att bidra till att det här varit en onsdag lite utöver det vanliga är att jag redan kommit i säng.
Så härmed önskar jag godnatt och hoppas att även ni haft en fin dag!

079

Inga kommentarer: