måndag, maj 30, 2016

Måndag

Sådär ja. Nu ligger lilla jag redan till sängs.
I nytvättade lakan. Och det är varmt som tusan här.. Dom senaste dagarna har värmen smugit sig tillbaka lite.
Jag hoppas att den får för sig att stanna länge länge..


I övrigt har jag inte mycket att tillföra mer än att dagens avsnitt av Game of Thrones i alla fall inte slutade lika jobbigt som det förra.
Känner mig rätt trött så det ska bli skönt med lite sömn nu. Dessutom sovmorgon imorgon så jag ska väl inte klaga..
Hoppas att ni alla fått en bra början på veckan!

Jag har dessutom mindre än tio dagar kvar här nu.. Tycker att jag klarat mig rätt bra, vad tycker ni?
Och jag ska försöka att skriva lika mycket även när denna utmaning tar slut. Påminn mig dock gärna ifall jag någon dag skulle glömma bort det..

091

Inga kommentarer: