lördag, april 24, 2010

What happend to my saturday?

Mmm..det kan man fråga sig.
Den är snart förbi. Och jag är nöjd med hur fint mitt förra inlägg blir.. Nästa utmaning blir att prova hur det är att få till bilder.
Spännande!
För jag tycker faktiskt om att blogga, med eller utan bilder. Jo.

Och egentligen vet jag vad jag gjort idag.
Pågen och jag åkte till Rydebäck & köpte blommor. Nu är det riktigt fint på balkongen!
Sen fixades det god mat.
Med gott vin till, som vi pimplat medan vi glott på en konsert med Avril Lavigne.
Och jag kom på att jag saknar henne... Hon har funnits med mig ett tag nu.
Det är fint med dom som stannar.

Och ibland blir jag rädd..men så glad att flickorna mina finns kvar.
Men det skrämmer mig när dom nästan försvinner.
Jag vill inte vara rädd! Varför måste jag vara rädd..

Konserten var fin i alla fall.
Avril är fin.
Nu ska jag äta lite glass med goda persikohalvor och fortsätta med den fina drickan.
Äta, dricka gott och umgås igen. Ikväll skriver vi från datorn, för er som undrar.
Jag vet att ni är nyfikna... Det är vi alla, vare sig vi vill erkänna det eller ej!

Inga kommentarer: