måndag, april 05, 2010

California earthquake

Måndag.
Hela veckan nu kommer kännas lite konstig..en dag mindre att jobba.
Yay!

Idag var pågen och jag och shoppade lite.
Jag fick mig en ny kofta. Riktigt söt och fin.
Den ska bli trevlig att använda!
En ny micro också. Den ska bli spännande att använda.. Den var fin den.
Lagom enkel att förstå också. Det blir bra bra allt det här!
Ibland är det kul att shoppa..men bara ibland.
Jag är så dålig på det..att hitta något, på att gå och leta.. Det tråkar lätt ut mig istället.

Rubriken syftar förresten både på en låt och något som hände igår.
Då var det visst en liten jordbävning i Californien.
Tänka sig..tänka sig.
Och jag har drömt en hel del om den där flickan, som råkar vara där just nu.
Vet inte riktigt vad det betyder.. Att jag saknar henne, antar jag.
Vi får väl se vad som händer i sommar men det vore fint att ses.

Om tiden vill ifatt...

Inga kommentarer: