torsdag, april 22, 2010

Tiger ränner på stan och är på jakt efter varma händer!

Vad är det för fel på mig..?
Torsdag idag!
Och jag har varit dålig på att skriva och uppdatera vilket i sin tur kan bero på att jag jobbat eftermiddag en herrans massa dagar nu.
Vilket jag inte klagar på direkt.
Dock har jag haft lite svårt att sova ordentligt, har vaknat påtok för tidigt för att vara sovmorgonsdagar..
Kanske bra det.

Har sprungit lite på stan idag i jakt på något åt bror.
Han har börjat dilla om Wii och jag letade grejs till det fast det kändes lite svårt..också.
Så det enda jag kom hem med, förutom te och helgdricka var en ny plånbok till mig själv.
Så kan det gå!
Imorgon får vi pengar. Trevligt trevligt.
Vad ska man lägga dom på?
Kanske får ge mig ut på vidare jakt imorgon när det gick så dåligt idag. Försöka klämma ur bror vad han tror att han vill ha för något.
Det är så svårt ensam..

Det gick bra att simma i tisdags förresten.
Det var härligt!
Innan jag vaknade idag drömde jag att jag tappade en tand, bara sådär..
Det var läskigt som tusan!
Helt galet..

Och eftersom det mesta låter bättre inne i huvudet och jag redan har svårt som det är att få ur mig saker så hände inte så mycket idag trots att jag såg fina fröken några gånger när jag sprang runt.
Det känns som jag vill/borde förklara mig lite men det är svårt.
So I just keep it to myself..in the sun. In the sun!

Inga kommentarer: