tisdag, april 13, 2010

Jungle drum

Om ni inte visste det innan så blir ni varse nu!
Igår eftermiddags vandrade jag runt i vår soliga stad vilket var rätt skönt trots lite blåst.
Det blåser alltid här, bara en fråga om mer eller lite..mer.
Var det en grammatiskt korrekt mening? Hmm..

Hur som helst!
Hittade det jag sökte på Gallerix och fortsatte sen tillbaka mot Telia där jag på vinst och förlust gick in.
För jag hade börjat undra varför inget hände.
Av nån skum anledning funkar numret till min Sony Ericson fortfarande och jag tyckte att det var lite dumt..
Väl inne var där mycket folk i kö och jag tror att nån tanta trängde sig före också fast å andra sidan hade jag ingen direkt brådska så jag sa inget.

Medan jag knallade runt i butiken & tittade på telefoner, inte för att jag ska ha nån men det är spännande att titta, sprang den söta postflickan in med massa grejs.
Tänk som det kan bli!
När hon sen skulle bege sig ut passerade hon mig och hälsade så sött. Trevligt!
Något kul ska man ju ha när man står i kö..

Väl framme sen fick jag förklarat ett och annat för mig.
Att jag nu står på det nya, ganska enkla, numret hos Telia och att jag borde ringa Tele2 och ändra mitt gamla nummer där till ett kontantkortsnummer.
Och så har det blivit.
Nu har jag ringt! Så det ska väl klaffa och vara klart nu. Allt.
Hela resan.. Så för er som kommer få svårt att vänja sig så finns mitt gamla nummer kvar trots att jag inte kommer att använda det i första taget.
Så nu vet ni det!

Inga kommentarer: