torsdag, april 15, 2010

Falla fritt

Ibland får jag så bra upplägg till fina inlägg här men sen glömmer jag bort dom lika fort.
Det är lätt att ligga och tänka när man ska sova, på saker man borde göra och säga men det blir sällan som man tänkt sig.
Det är torsdag redan.

På lördag får jag kanske möta våren.
För som jag har sagt förr så blir det inte vår eller ens sommar förrän jag fått vara nere i Kåseberga och kolla läget där.
Så jag hoppas på fint väder till helgen, även om dom sagt att det ska regna..
Om inte annat kan det bli rätt skönt att få komma hemifrån lite, få se lite annat.

Och jag har insett en sak.
Att jag visst det har blivit lite tjatig här..men det kan visst inte hjälpas.
Ibland blir saker bara..sådär.
Ska försöka skärpa till mig men det är inte lätt..ibland. Haha.
Vi får väl se hur det blir. Tjata om ni förstår vad jag syftar på och tycker att jag ska sluta...
Ska försöka göra mitt bästa på egen hand.
Det är inte ens maj än...

Inga kommentarer: